JOIN CODE: ginsystem

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Inceput de an

Salutare si La multi ani!
Gata, e 2010, a trecut revelionul, Sf. Vasile si, poate dupa Boboteaza si Sf. Ion, o sa ne si apucam de treaba.
Ce face tot omu' la fiecare inceput de an?

Ok, marea petrecere de revelion, glumele deja rasuflate cu "nu te-am mai vazut de un an...", toate "bucuriile" astea au trecut. Am uitat ceva? Aha, planurile pentru noul an.
Super! Ce iti doresti pentru noul an? Era chiar o intrebare pe toateblogurile.ro.
Tu te-ai gandit la ce vei face anu' asta?
Am incercat si eu. Am cautat in prima faza sa ma documentez.
Cate obiective ar trebui sa-mi aleg? 1, 2, 20? Am descoperit printre resurse niste rezultate prezentate de George A. Miller psiholog de la Universitatea Harvard care sustine camintea umana medie nu poate face fata, la un moment dat, unui numar mai mare de 7 obiecte. Tocmai de aceea 7 este numarul ideal de obiecte in listele care trebuie memorate.
Perfect. Imi voi alege 7 obiective.
Hai sa cautam cum alegem aceste obiective. La o cautare scurta am gasit definitia alegerii obiectivelor: "etapa cheie in orice proces de planificare care are rolul de a raspunde la 2 intrebari: Ce vreau sa obtin? si Cand vreau sa obtin?"
Hai sa raspund la prima intrebare: "Ce vreau sa obtin?" sau, altfel spus, "Unde vreau sa ajung?".
Oho, in cazul acesta am o mare problema! Sunt atat de multe lucruri pe care le vreau. Am atatea obiective.
Trebuie sa aleg 7 obiective. Ce vreau cel mai mult?
Ma voi gandi la o metoda cat mai buna de a alege cele mai impotante 7 obiective.
Pana atunci gandeste-te ce vrei sa obtii anul acesta. Cum gasesc o metoda buna alegem obiectivele.
Succes!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu