JOIN CODE: ginsystem

miercuri, 15 septembrie 2010

Oglindim sau ne vedem in oglinda?

Salutare,
Se spune ca intr-o zi regele se afla in vizita la maestrul zen Muhak de la templul Kanju-ji si a grait astfel:

- Prietene, ne cunoastem de multi ani; suntem singuri, le-am spus servitorilor mei sa plece. Sa schimbam cateva glume. N-am mai ras de prea mult timp!
- Va poftesc stapane sa-mi spuneti ceva vesel...
- Dragl meu Muhak, oricat ai fi tu de maestru zen, nu faci mai multe parale decat un magar, un magar dobitoc! HA, ha, ha!... Acum e randul tau, a spus regele. Spune-mi ceva hazliu!...
- Stapane, asa cum sunteti acum, semanati cu Shakyamuni la poalele copacului Trezirii!
-Asta nu e deloc amuzant, a spus regele. Eu te compar cu un magar dobitoc, iar tu ma compari cu insusi marele Buddha!
- Dar, stapane, a raspuns maestrul Muhak, e ceva specific magarilor sa vada peste tot doar magari si specific lui Buddha sa vada in orice fiinta doar natura sa de Budhha...

2 comentarii:

  1. La fel ca si frumusetea din ochii privitorului.
    :)
    I don't like beer! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii.....aceasta povata poate fi citita in 2 moduri....ca si anecdota sau ca si invatatura !!!
    Este prea inteligenta sa fie invatata de toata lumea

    RăspundețiȘtergere